Friday, January 28, 2011

Life

..Assalamualaikum..

Aku xtau nape aku selalu pk benda2 n peistiwa2 yg dh berlalu dari hidup aku.Setiap kali nk bt decision, aku mesti teringat masa lampau masa aku belajar diploma dulu. Bila aku teringat masa dulu, aku mesti rasa susah sgt nk bt keputusan.Aku akui dalam hidup kita nie, xsemuanyer indah. Hidup aku mcm diselubungi peristiwa lalu..
mmm...Kadang2 ada gak timbul perasaan stress bila aku berdepan dgn situasi mcm nie. Aku nk ulang masa lalu, mustahil sama sekali sbb aku selalu je ingat pesan cikgu matematik F3. Dia cakap masa yg berlalu daripada hidup kita xakan kembali lagi. Aku cuba utk melawan perasaan aku yg serba xkena nie. Hidup xboleh bt keputusan ni sakit!



nota jari manis; jiwa kacau

2 comments:

fatynadia said...

teringat peristiwa dulu sekadar utk dijadikan pedoman agar ianya dijadikan panduan untuk masa depan is okay

tapi jangan la sampai teringat lepas tu tak boleh nak buat apa apa dah.. jangan begitu

masa memang tak akan kembali. masa juga tak dapat merubah apa apa melainkan kita sendiri yang mengubahnya

Nadzirah said...

Hai awak ! lama tak dtg cni dah (:

berdoa banyak-banyak pada Allah supaya Dia bantu kita ;) kaang-kadang ingat peristiwa lama tuh bagus. sebab kan manusia belajar daripada kesilapan. tapi jangan pk sangat. sbb takut bawa mudarat.