Thursday, January 6, 2011

GoOd LuCk FoR u!

Assalamualaikum...

Mlm nie hujan lebat sgt.tapi xpe, aku suke sbb aku rasa nyaman biar kadang2 rasa takut jgk biler dgr guruh di langit..mcm biasa biler sume tue terjadi, aku keluar bilik cari mama aku..hee..

Tapi motif utama entry aku mlm nie aku nk tuju khas bt kwn aku yg bernama Noor Hasmiza Aman Zuria a.k.a Ozie...Die dh smbung belajar dekat MSU. Esok die dh start orientasi..Aku selaku kwn nk ucapkan GooD Luck utk die..

Pesanan utk Ozie:

1) aku harap mg belajar molep2x...

2) skor biar tinggi pointer setiap semester...

3) biler free, baliklah tgk muka aku yee...

4) tQ sbb byk kali belanja aku.InsyaAllah, ada rezeki, aku belanja mg balik...hehehe...

5) biler ada kwn baru, jgn lupakan aku yg cute miut nie..

6) aku doakan mg berjaya dlm apa jua yg akn ditempuh biler belajar..

7) kalau dh pakai shawl n pandai make- up, jgn lupa ajar aku nanti,ngeh3...

8) jaga diri elok2 bile dk kat sana..

9) biler mkn kuew tiow sizzling, jgn lupa muka aku yg tgh makan sizzling dgn ayu kt KB Mall..huhu..

10) aku sentiasa doakan kejayaan mg n mimpikan aku kalau mg ingat aku...hii~

11) aku mintak maaf kalau sepjg aku keluar bersamamu, aku ada melukai hatimu..ayat jiwang aku bg mlm nie..sob3..

Ok, itu saje pesanan kali nie. Jgn marah tau i bt entry pasal u..muahaha..

bersama cik Ozie...lalala~

p/s: frenship 4ever yah!!!

No comments: