Friday, December 10, 2010

Entry tengah malam..

Salam...

Mesti semua dh tido kn...Actually, saje je nie tangan gatai nk menaip malam nie...maklumlah, malam yg sepi nie bagi ketenangan jiwa sket..huhu..Kalau nk tau, sebenarnya, saya dh ada blog sebelum nie tapi blog tue macam rosak bahagian setting dier so, saya malas nk pk panjang, saya pun ciptalah blog nie...Dats y kalau korang ternampak muka saya dalam blog mana2, jangan ingat saya main ciku cak plak k!

Blog lama tue sayang saya nk delete sbb ia menghubungkan saya dengan kawan2 lama masa zaman diploma..Dari blog tue jugaklah saya dapat tau kawan2 lama saya sehat ke x, tgh buat ape n dah kawen ke belum..hehehe...

Actually, 2, 3 hari nie saya teringat sgt kat my close frens masa zaman diploma...Malam semlam dah tgk gambar2 masa kitorg start kenal sampailah habis belajar last year...Rindu sgt2! Zaman diploma banyak mengajar saya erti susah senang bila berada jauh daripada famili, macam mana nk setel masalah yg complicated dlm masa yg singkat n macam mana nk berdepan dgn kawan2 yg macam2 kerenah..Tapi, saya xpernah rasa menyesal memiliki mereka semua as my friends.They are really2 caring n helpful..sebak la plak masa bt entry nie, satu persatu wajah mereka saya ingat... =(

mmm...macam xpercaya boleh bt entry jiwang malam nie walaupun pendek...huu..

Saya sentisa doakan kawan2 saya masa zaman diploma dulu sentiasa sehat n ceria selalu... =)
Oklah, nanti kalau ada masa,saya akan cuba merajinkan jari- jemari saya menaip lagi k!
Gudnite semuannyer.Jaga diri elok2 tau!

Adios!