Friday, November 5, 2010

Shawls Lagi~...

Salam...

Hari nie, aku bangun pagi2 lagi..hahaha..pelik tapi benar..

Bukan ape, aku terpaksa latih diri bangun pagi sebab xnk sakit kepala mcm semalam..lagipun, hari nie aku kene mengajar kanak2 riang kat tuisyen pukul 3ptg sampai 5ptg nanti.Almaklumlah, nk cari duit lebih katakan..huhuhu...

Hah! mcm nie aku nk citer sbnrnyer, semalam aku saje je pegi cuci mata dgn adik prmpn aku dekat Ayu Scarf tapi lepas tue, aku terjumpe shawl tones yg aku nk..so, ape lagi, aku rembat 2 kaler sekaligus. Satu warna orange n satu lg warna purple...ntah biler la aku nk pakai shawls nie pn aku xtau sebab dah berlambak dalam almari aku beli tapi jarang2 pakai..hee...Harga sehelai, RM10 jer.mmm..murah kn! Berbaloi r beli sbb warna shawls tue cantik, kaen pun mudah dibentuk.Adik aku beli yg bunge2 cinta sbb die nk padankan dgn baju lunch die yg warna pink.Cantik jugak..Rambang mata tau tgk shawls dalam kedai tue.Kalau xcaye, pegilah lawat kedai tue yg terletak kat Wakaf Che Yeh..huhuhu...

Kat bawah nie, shawls yg aku beli..hehe..



Yg bunge2 cinta nie plak, adik aku punyer.


Ok, tue jelah aku aku nk share pagi2 gini.Nanti aku citer benda laen plak utk entry seterusnyer..

Bye! bye!

2 comments:

nuranysyafwah said...

Hyee kak anyss! hehe.. Nama i pon anees juge.. Tapi i version mude ckett.. Nice knowing you.. free2 follow my blog keyy..

Anyss said...

hye adek anees...ok2, nanti anyss version senior follow ek! huhu..