Monday, January 9, 2012

Luahan hati

Assalamualaikum dear Sunshine Oh Sunshine...

Sangat lama xmengupdate blog yg bersarang labah2 nie dan menghias ape yg patut...Sebenarnya, banyak benda yg berlaku dlm hidup aku semasa xupdate blog nie. Untuk pengetahuan semua, aku dh smbung belajar kat salah sebuah IPTA di Malaysia. Mehlah aku share sikit serba sedikit pengalaman aku masuk U tue...

Mula2 aku masuk U balik, aku rasa ALONE sgt2! Tuhan jelah yg tau.Aku rasa selalu je nak nangis sbb rasa susah sgt nk lalui balik hidup zaman belajar fulltime kat universiti.Aku kol mama aku almost every day.Lepas kol, yang aku tau, menangis... ='(

Aku rasa sunyi sbb bila breakfast+lunch+dinner= almost all the time aku makan sorg diri.macam kena boikot je aku rasa.Sbb masa diploma dulu, aku makan berteman dgn kwn2 lama aku.Skrg, semua kena bt sendiri. But then, aku bersyukur Allah bg semangat kuat kat aku, mama n papa selalu nasihat aku jgn putus asa dlm belajar walau sesusah mana subjek tue. Aku sgt bersyukur jgk sbb dpt classmates yg sgt happening!!! lecturers pulak yg sgt baek n cool.

Lastly, aku harap semoga Allah memberi results yg terbaek untuk diriku n sahabat2 seperjuangan utk final hari tue.amin...

aku sambung laen x plak r.ngantuk dahnie...babai semua.. =)

No comments: